3/22/2021

Bebek

 Her zor dönemimde oldugu gibi yine sana siginiyorum blog.

Uzun zamandir bebek istiyoruz. Bu senenin subat ayinda sonunda o mutlu haberi aldik. Yaptigim gebelik testi pozitif cikti. Bir hafta sonra kadin doktoruna gittim. Simdilik daha cok erken fazla bir sey belli degil dedi. Hamilelik icin bana ayriyetten hormon verdi

Gecen pazartesi hem kanser kontrolu icin hem de bebege bakmak icin gittim. Hemen bu düzgün bir gebelik degil dedi ve elime kürtaj icin hastaneye sevki verdi. Ben ne dedigini anlamadim. Oradan ciktim ve aglaya aglaya annemi aradim.

Ardindan biraz sakinlestim ve tüp bebek klinigini aradim, oraya basvurmustu sene basinda ama normal yollardan hamile kalmistim, neyse. Ertesi gün bana randevu verdiler ve tüp bebek klinigine gittim.

Orada ki doktor da olmasi gerektiginden kücük oldugunu söyledi ve ne yazik ki bu saglikli bir gebelik degil dedi.

Eve her gün ebe geliyor. Kürtaj olmaktansa evde dogal yollardan bebegin düsmesini beklemeye karar verdim.

Bu arada kadin doktorunu hic sevemedigim icin bu sabah baska bir kadin doktoruna gittim.

Bebegin evde kendiliginden düsmesini beklemek ve ayrica bunu hizlandirmak icin hap yazdirmak istedigimi söyledim. Beni kontrol etti. Ultrason ekraninda uzun uzun her seyi göstererk anlatti. Basindan beri saglikli bir gebelik degilmis zaten. Fakat bana hap yazmak istemedigini söyledi.

Eger ki hap ile düsmeyi baslatirsak cok büyük kanamalar gecirebilecegimi ve kendisinin 24 saat benim icin erisilebilir olmadigini ve sagligimin tehlikeye girebilecegini söyledi. Hap versem bile haftalarca sürebilir dedi, cünkü su an icin cabuk düsecegini söyleyemem dedi. 

Kendi sagligim ve piskolojim icin düsündüm tasindim ve kürtaj olmaya karar verdim.

Persembe günü hastanede kürtaj olacagim. Cok üzgünüm. O kadar cok istemistik ki bu bebegi. 

Ama biliyorum ki her sey cok daha güzel olacak. 

Sevgiyle kal blog.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder