7/16/2023

Bebek ...

 En son buraya normal hamileligimde bebegi sekizinci haftada kaybettigimde yazi girmisim.

Onun üzerinden iki yil gecti. Bu iki yil icinde 3 defa tüp bebek tedavisi gördük ama ne yazik ki hamilelik ile sonuclanmadi. 

Esimin saglik sigortasi daha fazla denemenin ücretini üstlenmek zorunda yasal olarak.

Gecen sene ocak ayinda ücüncü denemeden sonra kendime uzunca bir dönem zaman tanidim. Aldigim hormonlarin bünyemden atilmasi, psikolojok olarak tekrar denemeye hazirlanma gibi ...

Persembe günü yeniden hormon tedavisine basladim. Bugün hormon alisimin dördüncü günü. Simdilik kendimi iyi hissediyorum fakat cok kirilgan olabildigimin farkindayim.

Yarin sabah saat sekiz de ultrason randevum var. Bu süre zarfinda buraya yazmayi planliyorum.

Olur da bir gün benim gibi bebek sahibi olmak isteyipte olamayan kadinlarin, erkeklerin yolu buraya düser, okurlar ... bu dünyada yalniz degilsiniz.

Sunu da belirtmeden gecemeyecegim, anne olmamak doguramamak, ya da baba olamamak sizi siz olmaktan cikarmaz, sizi yarim insan yapmaz.

Umarim bu yoldan gecen herkes, her cift yipranmadan tamamlar bu yolu.

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Güzel dileklerimi ve dualarımı bıraktım buraya sizin için. Kolaylıklar diliyorum hem size hem eşinize bu zorlu süreçte. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim güzel dilekleriniz icin

      Sil