10/27/2023

Bebek Vol.3

 Temmuzda yasadigimiz tüp bebek deneyimi yine bir hüsran ile sonuclandi. 

Kendime iki ay zaman tanidim ve ekim basinda yeni regl dönemi ile tekrar hormonlara basladim.

Bu sefer dozaji biraz arttirdigimiz icin hafif depresif gecirdigim günler oldu. Bol bol agladigim, kendimi yalniz hissettigim günler yasadim.

19. Ekim'de tekrar ameliyat ile yumurtalarim alindi. Yüksek dozaj yardimci olmustu. 9 yumurta alinmisti.

Umudumuz ikiden fazla döllenme olursa, iki embriyoyu rahme transfer etmek ve diger embriyolari dondurmak ama maalesef öyle olmadi.

9 yumurtadan sadece besi kullanilabilir durumdaymis ve bu bes yumurtadan sadece iki tanesi döllenmisti.

Bu yüzden hemen 21. Ekim'de rahme transfer oldu. 

Bütün hafta icin izin aldim is yerinden. Tüm günlerimi dinlenerek, bol kitap okuyarak, isin stresinden uzak kalarak gecirdim, geciriyorum.

Tek dilegim bu sefer gebeligin tutmasi. Bebeklerimin hayat isteginin olmasi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder