6/17/2013

Yine Allah'ın krosu


Dün kardeşim facebookta dolanırken bir kız arkadaşımızın sevgilisinin paylaştıklarını okuyunca sinirlerim tepeme çıktı ve ben neden bu adamı silmedim bu güne kadar ya diye söylendim kendime. Hemen cep telefonumdan facebook uygulamasına girdim ve kendilerini sildim.
Böyle adamların birde üniversite okumuş olduğunu bilmek bir atasözünü anımsatıyor bana: 'Tahsil cehaleti alır, esseklik baki kalır'

Ona buna değilde, kız arkadaşımın hala gözlerinin acilmadigina aciyorum. Birde bu adamla bir gelecek kurmaya çalışıyor.
Adamin kendinden büyüğüne saygısı yok. Küfür dersen onda. Ağzı bozuk, büyük küçük dinlemiyor.
Elinden bira şişesi düşmez, şimdi Türkiye'de getirilen alkol yasağını destekliyor.

Birde zamanında bana Sebastian'la birlikteyim diye resmen bana 'sen sınavları gecesin diye onunla birliktesin, ailene söylesem ne olur?' demişti. Aslında sözü yatak konusuna getirmişti de, bende 'terbiyeni takın' demiştim.
Aklıma geldikçe cinnet geçiriyorum.

Bknz: Allahın Krosu birinci yazı
Bknz: Allahın Krosu ikinci yazı


2 yorum:

  1. iğrenç, zihniyete bak ya. Arkadaşına yazık ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki yazik, ama bana laf söylemek düsmez. Nede olsa onu seviyor. Simdi bir sey söylesem sevgilime laf ettin olacak.

      Sil