6/14/2013

Kisa Kisa - Vol.2

 - Ben aslında bu gün evde kalmak istemiştim ama ofiste arkadasin yerine geçince 3 saatliğine ise gittim.

- Bu sabah trenler de gecikti, son dakikada yetiştim ofise bunun içinde çok sinirliyim aslında, hala sinirim geçmedi.

- Dönüşte Rossmann'a uğradım. Geçen hafta pazartesi yapılması için filim vermiştim hala gelmemiş, bundan sonra bir daha oraya vermem. DM'e devam.

- Bu gün aslında Sebastian'in anneannesi ile dedesinin seneyi devriyesi kutlaması var. Beni de çağırdılar, sınavlara çalışmam gerekiyor dedim ve o yüzden gitmedim. Eve geldiğimden beri ders çalıştın mi diye sorarmisiniz bana ... Evet çalıştım, ama su an bıkkınlık geldi, canım dantel örmek istiyor. Seneyi devriyesi kelimesini de 70 yasinda olan komsu teyzemizden biliyorum. Bildiginiz dogum günü iste.

- Gezi olaylarını takip etmeye devam ediyorum fakat Twitter'e girmek işkence gibi bu günlerde. Ortalık RT'den geçilmiyor. Bende önemli bilgileri RT ediyorum bu arada, etmiyorum değil.

- Elimde daha bir sürü okunacak kitap var ve her gün bir yenisi ekleniyor. Bari elimde bulunanları, ileride kendi evim olunca raflarda bulunması gerekmeyenleri internetten satayım dedim, doğru dürüst fiyata satamayacagim için elimde patladı.

- Acaba su köşede bulunan eski eşyalar satan yere mi versem kitapları? Belki de orada satılır. Veririm oraya bir euroya ver gitsin derim dükkan sahibine. Tamam da bu benden şimdi orada raf kiralama parası isterse, harcı borcunu ödemezse. Aman, of

- Kendime ufak kare şeklinde bir fotoğraf makinesi çantası almak istiyorum. Çok tatlı bir tane buldum Ebay'de. Fiyatı da makul fakat ben bu ay başka harcama yapamayacağım için alamıyorum :( Acaba bir sonraki aya kadar satılır mi? Satılmazsa ben alirmiyim? Alırsam bu sefer başka bir çanta görürsem içim gider mi? Sorular, sorular ...
Hatta bu konuyu Balik ile de konustuk, oda bu ay patlatmis cüzdani, bilmem kac tane analog kamera almis, vay amcamin haline ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder