8/13/2013

Küçük dağları ben yarattım


Bazı bloggerler var ki burunlarından kıl aldırmıyorlar. Dersin küçük dağları onlar yarattı. Takibe alıyorsun, severek okuyorsun. Bir konuda yorum bırakıyorsun. Geri dönmek yok. Bilmiyorum ben burada yapılan yorumlara tek tek cevap veriyorum.
Yazdığım yorumlara cevap gelip gelmediğini kontrol edebileyim diye email ile abone oluyorum.
Sonuçta burada içimizi dökmek için yazı yazarken, birilerinin okuyup bize yorum olarak geri dönmesi hepimizi mutlu ediyor, kimse kimseyi kandırmasın.
Yazdıklarımız ile kimseye ulaşmak istemesek, günlüğe, defterlere yazmaya devam ederdik.
Tabi bin kişiden fazla takipçisi olan ve hepsinden yorum alan bir bloggerın tek tek herkese cevap veremeyeceği ortada fakat birine bile cevap vermez mi insan?
Hadi oradan hasbam. Bye bye.

Görsel alintidir.

10 yorum:

  1. Çok doğru bir noktaya değinmişsin ama işte bazı insanlar dediğin gibi kücük dağları yaratmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcim diyorum ki kendi kendime, takma kafana bosver ama olmuyor. Bende en iyi bildigim seyi yapip yazdim :))

      Sil
  2. Geldikleri yeri unutmak denir buna eh her çıkışın bir inişide vardır. Gene biz fesatlık yapmayalım belki görmemiştir....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümse Yüzüme: Canim benim, o kadar yorum birakmistim ki bahsettigim bloga. Birini bile görmedi mi? Ayrica bir tek benim degil, tüm yorumlar cevapsiz.

      Sil
  3. Höhöyyt:) atarlısın yavruş?

    YanıtlaSil
  4. Benim topu topu zaten 3-5 takipçim var. Onlara da cevap vermesem heralde dediğiniz gibi gidip kendime günlük alırdım.. O yüzden kimseyi kaçırmaya niyetim yok.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlükte tuttugumuz var ama dedigim gibi buraya yazilanin okundugunu görmek güzel bir duygu :) Kacmaz kimse korkma

      Sil