11/01/2013

Instagram

Instagram fotografim

İnstagrami seviyorum. Severek kullandığım bir fotoğraf paylaşma uygulaması. Birde kitapagaci diye bir grup var. Her ay bir kitap seçiyorlar ve birlikte kitap okuyorlar. Çok zevkli bir şey aslında.
Orada tanıştığım bir hanım vardı. Cana yakın. Mektuplasalim dedik. İlk mektubu ben yazarım demiştim ama sınavlar, gündelik kosusturmaca ve bir kaç aksilik bir türlü mektup yazmaya fırsat bulamadım. Geçenlerde eklediği bir fotoğrafın altına yorum bıraktım en kısa zamanda yazacağım diye, cevap gelmedi.
Sonra başka bir instagram kullanıcısı sayesinde instafollowers uygulaması olduğunu ve bu uygulama ile kimin seni takip edip etmediğini görebileceğini öğrendim.
Neyse hemen yükledim instagrama ve bir baktım ki bir sürü unfollow yemişim. Birde bu mektup yazmak istediğim bayan da beni unfollow etmiş.
Demem o ki, dün bir atarlandim ben bu kadar unfollow'u görünce. Bundan sonra fotoğraflarını beğenmediğim kimseyi sırf nezaketten beni takip ediyor diye takibe almayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder