2/16/2014

Elma'dan Ayrılma Vakti

Su neden Elma'dan ayrılıyor? Elma sevilmez mi? - gibi sorular belirdiyse kafanızda, sizi rahatlatayım. Bahsettiğim elma esas elma değil teknolojik elma. Yani kısacası 3 yıl önce sevinerek aldığım iphone4.
Kendileri son zamanlarda kafayı yemekle beraber 25% şarjı olduğu halde aniden kapanmaya başladılar, canı ne zaman isterse uygulamayı açıyor.
Sonra senmisin böyle yapan dedim ve tamamen yeniden yükledim telefono. Yani fabrika ayarlarına süt geri git bakayım dedim elmacigim sen.
Sen bak su elmanın işine, düzgün çalışmaya başladı.
Ama vallahi benim tepem attı. Sıkıldım elma senden.
Sonra dedim ki dur bakalım su an kontratim yeni sayılır. Numaramı da geçen sene altıncı ayda aldım, kontratimin yanına az miktar da para verip başka bir telefon alabiliyormuyum.
Alabiliyorum. Yuppi.
Bende Samsung Galaxy S4 Mini'de karar kıldım efendim. Büyük telefonları sevmiyorum. O ne öyle telefon ile konuşurken yüzün kayboluyor. :)
Şimdi Mart ayını bekliyorum. Su an fazla nakitim yok. Mart gelsin, kediler dama çıksın, benim de Mini'm gelsin :)
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder