4/25/2014

Iki kilo daha

Iki kilo daha gitti diyebilirim, gidiyor, geri geliyor. Kafasina göre takiliyor.
Ama ben sebzeli yemeklere devam ediyorum cünkü cok seviyorum. Nadir olsa da pilav cekiyor canim.


Bu aralar bol bol yapip yedigim yemekte bu. Kafama göre iki kabak,  bir patlican, bir kirmizi biber, bir tutam maydanozu dograyip tavada biraz su ve cok az yag ile pisiriyorum. Ocaktan almadan da cok az tahil ekleyip tekrar bir karistiriyorum.
Yanina da bir kac kasik yogurt. Oh afiyet olsun.

6 yorum:

  1. oh mis gibi! :)
    kilo vermek aslında sadece sabır işi, sen böyle devam et gerisi yavaş yavaş gelir :)
    bende bol bol tunalı salata tüketiyorum, hem doyurucu oluyor, hem seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunali ne catlak seni. Ton balikli demek istedin herhalde. Manyak gibi su tüketiyorum. Bu beni rahatlatiyor.

      Sil
    2. ingilizce tuna işte hahaha :d
      ben her zaman çok su içiyorum, fazla bile içiyorum aslında. ama su iyidir, iyi gelir gerçekten :)

      Sil
    3. Vallahi bende bu yemek aski varken biraz zor. Su diyeti yapacagim. Nothing to eat sana diyecegim sonunda.

      Sil