4/02/2013

Raydan cikmis planlar

Merhaba,
bazen o kadar yogun günler geciriyorum ki, kendime bile zaman ayiramiyorum.
Bu günden bir sonraki haftanin planini yapmaya calisiyorum. Herseyi bir rayina oturttugumu zannederken, tutmayan planlarin esiri oluyor, oradan oraya savruluyorum.
Yeni dönem basladi sayilir, gerci ben daha derse falan girmedim. Persembe siftah edecegim insallah.

Pazartesi günleri sabahlari dersim var. Sali günleri calisiyorum.
Carsamba tek bos günüm ve normalinde Carsamba günlerini Sheldon ile birlikte geciriyorduk fakat bu dönem Sheldon üniversitede carsamba günleri ders verdiginden, bos günümüz böylece gitmis oldu. Bende büyük ihtimal bu günleri okulda ders calismak ile gecirecegim.
Persembe günleri ögleden sonra dersim var ve sabahtan ofiste 4 saat calisiyorum. Ayda bir kere persembe aksamlari sairler gecesine gidiyorum biliyorsunuz, tek etkinlik bu olacak herhalde.
Cuma günleride ögleden sonra aksama kadar ders.
Buyurun buradan yakin, hafta bitti.

Biraz kaygilarim var. Sevdiklerime zaman ayiramayacagimdan, Sheldon ile yeterince vakit geciremeyecegimden, hayatimda ki önemli insanlar ile bol bol bulusamayacagimdan korkuyorum.
Yazamamaktan, blogtan, daha dogrusu özel günlügümden uzak kalmaktan korkuyorum.

Böyle iste. Yogun günler, yogun zamanlar ... 
Not: Haftasonu ne yapiyorsun diyeceksiniz? Cumartesini ailem ile geciririrm, pazarlari da hic sevmez bu Su kadin.

8 yorum:

  1. Her şey rayına girer sen dert etme bu kadar.. Ne güzel ki yapabilecek planların var, boş vakit geçirmiyorsun. Sevdiklerine zaman ayırırsın, eminim anlayışla karşılar bu durumunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim benim. Ben aslinda bosu bosuna kendime stres yapiyorum. Zamana birakmak lazim. Hepimizin yogun oldugu zamanlar var öyle degil mi, cici kiz? Hadi bol zaman cekelim cekim kuvveti ile kendimize :)

      Sil
    2. aynen öyle :) Çekelim canım, çekmek bedavaaa :D

      Sil
  2. Sevdiklerinle arada özlemek iyidir, konuşmamak. Sonra daha bir tutkuyla sarılırsınız birbirinize.

    YanıtlaSil
  3. Canım halime şükretmelisin, zira bu aralar kafamı kaşıyacak vakit bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Yoğun zamanlarımda ben çok panik oluyorum ateş basıyor beni o nedenle çok korkarım böyle durumlardan :)

    YanıtlaSil