9/02/2013

Tüm kevaşelere ölüm

Cumartesi akşamı Sebastian'ın arkadaşlarının düğününe katıldık. Düğün çok güzel geçti. Herşey çok güzel düşünülmüştü ve salonun dekorasyonu harikaydı.
İspanya yemekleri ile açık büfe vardı ve tüm misafirler yemeğe doydu. Bol bol dans edildi ve harika vakit geçirdik.
Fakat bir sorun var. Çok sinirlendim hemde nasıl anlatamam. Daha önce arkadaş ortamında pek görmediğim bir bayan bizim oturduğumuz masaya gitti geldi ve her seferinde Sebastian'ı dansa kaldırmaya çalıştı. Sebastian da trance ve elektro müzikten başka müzik dinlemediği için çalan müziği sevmediğini söyleyerek her seferinde başından savdı kızı.
Sonra bir ara piste yakın bir masada ayakta dans edenleri seyrediyorduk ki bir baktım sahnede bulunan bu kız Sebastiana el ediyor "gel dans edelim" diye. Ben gözünün içine bakıyorum hatunun anladığı yok. Tabi ki biraz alkolü fazla kaçırınca ne yaptığını bilmediğini düşünüyorum. Sonra bize doğru geldi ve benim yanımdan geçip Sebastiana hadi gel dans edelim diyerek adamı tuttu ve piste çekti.
Ben tabi sinir krizi. Biz bu güne kadar boy farkı yüzünden bir kere bile dans etmemişken bu kız kim oluyor da benim sevgilimi benim yanımdan alıp götürüyor diye düşündüm.
Sinirlendiğimi fark eden diğer bir kız arkadaşım yanıma geldi ve hiç sinirlenme. Sebastianı hepimiz biliyoruz asla kötü niyetli değil ve ayrıca bu kızın lezbiyen olduğunu düşünüyoruz hepimiz dedi.
Bu şu an beni rahatlatmıyor. Bu ne demek oluyor ya diye söylendim. Bu sefer kız arkadaşım dedi ki, tüm gece kıçını sergileyen bir şırfıntıdan ne bekliyorsun. O yeterince rezil oldu bu akşam zaten dedi.
Evet kız giydiği elbisesinin altına kilotlu çoraptan başka bir şey giymemişti. Elbisesi yukarıya kaydıkça elbisesinde bulunan yırtmacından götü göründü. Vallahi adamın suçu yok biliyorum ama böyle kevaşeler de gebersin bir zahmet.

8 yorum:

  1. Ohaa! Tam bir sinir harbi yaşamışsın ve iyi sabretmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sinirlendim Gizemcigim ve orada tuvalete gidip agladim bile sinirden. Ilk defa böyle bir duygu ile bas basa kaldim iliskimizin basladigindan beri.

      Sil
  2. Oha. Ne cesaret ya.. Kız alkolün etkisiyle çevrimdışıymış belli ki.. Kafanı yormaya, canını sıkmaya değmez canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canimi sikmaya degmez de yeterince sinirlendim ve aklima geldikce sinirleniyorum. Sebastiana söyledigimde o kadar da kötü olmadigini söyledi. Yani arkadasi sonucta, kiskancliga gerek yok.

      Sil
  3. keşke kendini üzeceğine olaya müdahale edip birazcıkta ben erkek arkadaşımla dans edebilir miyim deyip kızı devredışı bıraksaydın.. Yine de neyin ne olduğunu herkes biliyor, boşver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir sey ile ilk defa karsilastigim icin ne yapacagimi bilemedim. Aslinda kiz sevdigime el ederken ben sirtim dönüktüm sevdigime. Dönüp ona sarilsaydim anlardi. Sonradan aklima geldi pembe vosvos ya :(

      Sil
  4. Oha oha! Ah yavrum benim ya neler olmuş böyle hiç haberim olmadı. Ama bence Sebo'nun bi suçu yok ve inşallah o gerzek yüzünden Sebo ile tartışmamışsınızdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim Sebo ile tartismadik. Bir kac gün sonra arkadas ortaminda konu gecti. Sebo'nun hosuna gitmis biraz kiskanmam. Hosuna mi gitti leng dedim, yok sadece tavrina sasirdim demez mi :) Iyiyiz yani.

      Sil