3/06/2013

Instagram Günlügü Vol.2

Yine kisaca bir instagram günlügü. Aslinda gercek kimligim altinda paylasiyorum bu resimleri. Bir gün yakalanacagim ama olsun sizinle paylasmak istiyorum bu resimleri.

Oje olarak siyah rengi begeniyorum ama biraz satanist gibi durdugundan pek kullanmiyorum. Bu sefer iki gün boyunca siyah oje kullandim ve birde cicek süslemesi yaptim.


Her gün aktarma yaptigim istasyona bahar gelmis. Cicek bahcesine dönmüs.




Uzbekistan'li arkadasim sevdigimin biyikli olmasini da kastederek, sevgili sevgiline selamlar deyip bu biyikli pini bana hediye etti. Benim hosuma gidiyor aslinda bu biyik isareti.

Bu aralar Yardimci kitabini okuyorum. Ingilizce olan bu kitabi arkadasimdan ödünc aldim. Amerikan aksani ile konustuklari icin yavas ilerliyor ama harika bir kitap.

Özlem sayesinde Death Note'a sardim. Ikincisi olan bu kitabi da aldim. Birincisini yaladim yuttum bile. Buda yarilandi.

Annemin dün aksam yaptigi ihtisamli salata. Sizcede renkleri harika durmuyor mu?


Bu gün kardesim ve kiz arkadaslarimizla bulustuk aksam. Biraz carsida dolandik. Topuklu ayakkabi giyemiyorum, beceremiyorum ama renkler bu sene cok moda olacak belli. Yinede tarzim degil, sadece renkleri ilgimi cekti.


Bu aksam 19-21 arasi kokteyl saati idi gittigimiz kafede, bizde kokteyl ictik. Bunlar alkolsüz. Alkollü icecek kullanmiyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder