3/01/2013

Hasta Vol.2

Merhaba canlar,

Blogta okudum iyimisin diye whatsapptan mesaj atan Piami dersin, yoksa buradan yazan Anarşi ve Yeliz mi dersin, beni çok mutlu ettiniz.
Dün eve geldikten sonra ilk isim üzerimde bulunan kazağın üzerine bir kazak daha geçirmek oldu. Sonra biraz yemek yedim ve bir aspirin yuttum.
Bir bardak tadı çokta güzel olan bir ilaç içtim. Sonrada sıcak su torbası yapıp, odamın kaloferini de son dereceye açıp yattım.
Titremeler saatlerce sürsede, bu sabah kalktığımda daha da iyiydim. Şu an biraz ağırlık var tabi ki üzerimde ama daha iyiyim.
Çok teşekkür ediyorum tekrar arkadaşlarıma ve haftasonu muhakkak düzelirim diye düşünüyorum.

Bu arada başka bir üzücü olay daha gelişti. Sinavlarimdan bir tanesini kaybetmişim ve çok korkuyordum bu sınavdan kalmaktan. Korktuğum başıma geldi. Şimdi haftaya tekrar ders çalışmaya başlayacağım. Bu sefer son dakikaya sıkıştırmayacağım.

Not: Papatya çayını seviyorum ya

Not2: İki şehir bir Meryem, sanada çok teşekkür ederim canım

4 yorum:

  1. geçmiş olsun canım bitki çayını iç ihmal etme bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol cay iciyorum zaten. Limonlu, papatya, nane, ihlamur kaynattim. Tesekkür ederim bitanem.

      Sil
  2. Papatya dedin beni aklıma girdin bak şimdi :) Ben de istiyorum hemen yapıp içeceğim =)

    YanıtlaSil