7/03/2012

Evdeki hesap çarşıya uymadı

Bu yazımda sınav tarihlerinin belli olduğunu ve bu andan itibaren yusuf yusuf olduğumu yazmıştım
Evdeki hesap çarşıya uymadı yine be blog.

3 gün peşpeşe sınavlar olunca, mecburen birini ertelemek zorunda kaldım. Yedinci ayın onunda ve onbirinde olan sinavlarima paralel calisabildigim için sorun yaratmadim fakat onikisinde yazılan sınav tamamen farklı konulardan olduğu için hazirlanamadim. Hazirlanamayacagim diye düşünürken, üniversiteden arkadaşlarım da yazmamam gerektiğini, onun yerine arada boşluk varsa başka bir sınava odaklanmam gerektiğini söylediler.

Bende onikisinde olan sınav yerine ayın onaltisinda olan sınavı yazmaya karar verdim. Bu sayede sadece 3 sınav yazmış oluyorum ve önümüzdeki döneme 3 sınav kalıyor. Eğer hiç birini kaybetmeden gecersem bu insan 2013 yılının mart ayında yüksek lisansa sahip olan bir bilgisayar mühendisi olacak yavrular. heyyt bey

2 yorum:

  1. umarım yüksek lisanslı bir bilgisayar mühendisi olursun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim. Yüzdük yüzdük kuyruguna geldik artik :)

      Sil