7/03/2012

Miğdesiz köpek

Geçen sene twitterden birisi ile tanışmıştım ve çok iyi anlaşmıştık. Sonra Facebookta ekleşmiştik fln filan vesaire. Ben çocuktan hoşlanmıştım oda güya benden hoşlanmıştı.
Sonra bir kaç haraketi beni şüphelendirdi. İpadim var ama kameram yok, beni göremezsin demeler. Ay bende akıllı telefon var ama hiç kullanamıyorum, whatsapp yok demeler.
Facebookta tamamen farklı sanki photoshoptan çıkan resimler. Bende iyice içkillendim tabiki.
Sonra baktım ki ben Almanyada o Türkiyede, zaten aramızda birşey olabilecek değil ilgimi alakamı kestim. Soğuk davrandım. Sonra twitterden ortak arkadaşlara "Su bana artık eskisi kadar samimi davranmıyor" falan demiş. Arkadaşlar da "Fazla naz aşık usandırır, kızla ilgilendiğin yok ki " demişler.

Neyse ortak bir kız arkadaşımız vardı. Ben kız arkadaşıma artık onunla görüsmeyecegimi, ondan süphelendigimi, bir dediği bir dediğini tutmadığını ayrıca resimlerde olan adamın onun olduğuna inanmadığımı söyledim. Kız arkadaşımda şüphelendiğini söyledi. En iyisini yaptığımı düşündüğünü belirtti.
Ben tamamen alakamı kestim ama kız arkadaşım onunla tamamen arkadaşça, twitterden ve Facebooktan görüşmeye devam etti.

Bugün bana birde ne anlatsın? Meğerse bizim beyefendi benim kız arkadaşa "Ben seni seviyorum" demiş. Bizim kız arkadasta şok olmuş tabiki. Vallahi ne yalan söyleyeyim, ben böyle birşey olacağını tahmin etmiştim.

Şimdi lafım o pezevenge. Lan oğlum ne kadar miğdesizsşn sen? Hadi biri ile olmadı, öbürünü deniyelim kafası bu herhalde.
Miğdesiz köpek. Kız arkadaşımda siktiri çekmiş tabiki bu ite. Çok sinirlendim lan ben. İnsanları anlayamıyorum hala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder