6/30/2012

Kuzen için dua

Benim bir canım kuzenim var. Evleneli kaç yıl oldu tam olarak bilmiyorum ama epeyce bir zaman oldu.
Bu canım kuzenim benim 30lu yaşlarını geçti. Benim gibi sevgiyi geç buldu, hemen evlendi. Eşi türkiyeden almanyaya geldi. iş buldu, çalışıyor. Almancayı öğrendi. Çok mutlu bir çift oluşturdular ama birşey eksik işte.
Canım kuzenim iki bebeğini de daha karnındayken kaybetti. Çok üzüldüğünü biliyorum ama kimseye sezdirmedi.
Şimdi en yakın arkadaşları, yada ondan sonra evlenenler sahip oldukları bebeklerin resimlerini Facebookta paylaştığında, yada hamile olduklarını yayimladiklarinda kuzenimin içinden geçenlerin ne olduğunu bilemiyorum ama, çok üzüldüğünü biliyorum.

Allahım ne olur kuzenimin yüzüne gül. Hayatta en büyük dileklerinden bu olduğunu biliyorum. Ona bir evlat bağışla. Lütfen ...



2 yorum:

  1. canım bak amcamın eski eşinde de aynı durum söz konusu olmuştu ama onun kanında mikrop olduğu için bebeklerini kaybediyordu. bence iyi bi doktora gitsin, biz dua ederiz elbette :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ederim Wodkacim. Herhalde öyle bir durum var ama onu üzmemek icin soramiyorum da anliyormusun beni?

    YanıtlaSil