6/12/2012

Benim için dua edin blogcular



Dünden beri çok heyecanlıyım blog. Benim yaklaşık 6 aydır çıktığım bir adam var. Ben onunla çok mutluyum. Adı Sebastian. Evet kendisi alman ama bu beni ırgalamıyor.
Kendisinin şu an için benimle ileriye dönük birşeyler düşünüp düşünmediğini bilmiyorum ama onunda benim gibi ciddi olduğunu hissediyorum.
Duyguları hakkında pek konuşkan değil ama sabahları 'Günaydın sevgilim, keşke yanımda olsaydın' , yada akşamları 'Uyudun mu?' diye gelen mesajlardan anlıyorum her an aklında olduğumu.
Ailesi ile tam olarak tanışmadım ama onu ziyaret ettiğim günlerde bahçeden geçerken annesinin babasının selamları ve 'Nasılsınız?' diye sormaları ile karşılaştım. Bence çok cana yakın insanlar.

Dün yine her pazartesi olduğu gibi üniversiteden sonra kahve içmek için buluştuk. Anneannesinin ve dedesinin geçen hafta bir gün arayla doğum günleri olduğunu ve bu cuma kutlayacaklarını ve benimde davetli olduğum söyledi.
Ben çok heyecanlandım tabiki.
Yavaş yavaş ailenin içinemi giriyorum ne?

Evdekilerin daha bu olayları bilmemesi benim tüm işlerimi dahada zorlaştırıyor tabiki. Biraz tutucu bir ailem var, istiyorum ki herşey rayına oturduğunda, Sebastianın amacını tamamen anladığımda aileme tanıştıracağım. 'Alın size alman damat getidim' ;) diyeceğim.

O zamana kadar söyeldiğim tüm yalanları bağışla tanrım …

Sizde dua edin benim için, ben oğullarını nasıl kabullendiysem onlarda kabullensin diye bu türk kızını … Hepinizi seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder