6/16/2012

Ilk adim atildi

Bir kaç gün önce Cuma günü sevgilimin beni ailesi ile tanıştıracağını ve çok heyecanlı olduğumu yazmıştım sana blog.
Dün akşam çok güzel geçti. O kadar heyecanlıydım ki sana anlatamam. Ailesi beni çok sevecen karşıladı. İki teyzesi varki hiç sorma, bu kadarmi cana yakın olur insanlar.

Sebastianın çocukluğundan beri çok farklı olduğunu ve çok sakin olduğunu söylediler. Onun için aile yemeklerine nadir katıldığını ama bu sefer geleceğini duyduklarında hemde kız arkadaşını da getireceğini duyduklarında sevindiklerini söylediler.

Hiç biri türklüğümle ilgili birşey sormadı. Hiç bir sorun çıkmadı aslında. Aksine kültürüme, düsüncelerime saygı gösterdikleri her hallerinden belliydi.
Kendimi çok mutlu hissettim. Çok farklı bir gece yaşadım.
Bu şekilde vatanım olan bu silada, dilleri dinleri bana yabancı ama bir o kadar da yakın olan bir ailenin içine ilk adımımı atmış bulundum.

Gelecek günlerin bana ne getireceğini bilmiyorum ama ben bu adamla çok mutluyum blog. Dualarım hep mutlu olmamızdan yana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder