6/03/2012

Ne zaman boğazım ağrısa aklıma geliyorsun eski sevgili!


Sen bir sene boyunca her yerde önüme çık, kendini sevdirmek için elinden geleni yap ondan sonra da böyle sik gibi ortada bırak beni.
Nasıl sevdim ben seni? Hala anlamış değilim ki. Aklıma geldiğinde içimde fırtınalar kopuyor. Sinir oluyorum sana ve nefret ediyorum hala.
"Eski sevgilim beni hala seviyormuş ve bende hala onu sevdiğimi anladım, kusura bakma", diye mesaj attın ya Facebooktan bana, yüzüme bakmaya bile cesaretin olmadı. Ergen çocuklar gibi Facebooktan gönderilen bir mesajla bitirdin ya ilişkimizi, adam değilmişsin be!
Kendimi ne kadar sıkdım, ne kadar perperişan oldum.
Evdekilerin haberi olmasın diye ağlamadım. Ağlamamak için kendimi sıktım da, sıktım. Boğazıma ağrılar saplandı. Ne zaman kendi kendime kalsam, gözlerim buğulandı. En kuytu köşelerde duvar dibine sızdım ve ağladım.
Aylarca geçmedi boğaz ağrılarım.
Şimdi ne zaman boğazım ağrısa aklıma geliyorsun eski sevgili, bu ağrılar senden armağan kaldı. Temiz kalbimin üzerinde pis izlerin kaldı. Nefret ediyorum senden.

Diliyorum ki boğaz ağrısından geberesin eski sevgili!

9 yorum: