6/18/2012

Bazen sadece gitmek istiyorum

Bazen sadece gitmek istiyorum. Ne anamı babamı düşünmek, nede kardeşimi. Pilimi pirtimi toplayıp gitmek istiyorum çok uzaklara. Sevdiğim adamı beraberimde götürmek istiyorum. Ya gelmem derse, si*tır çekebilmek istiyorum.
Ama tüm bunları yapamayacagimi biliyorum. Bulunduğum noktada bulunmak istemiyordum ben aslında. Yıllar öncesinde bitmesi gerekiyordu su lanet olası üniversite ve şimdiye çoktan mezun olmam gerekiyordu. Bir şirkette bilgisayar mühendisi olarak çalışıp bir sürü para kazanmam gerekiyordu.
Evlenmiş olmam gerekiyordu. Bir kızım olsaydı mesela, babası gibi gözleri mavi benim gibi simsiyah saçlı. Sabah ise giderken kreşe bıraksaydım hani.
Yani kısacası yine depresyonlardayim ben blog ...

2 yorum:

  1. sen de benim gibi bilgisayar mühendisliği mi okuyorsun? allah kolaylık versin canım sana da ama ben şu anda bin pişman oldum seçtiğime. kod yazarken(yazamıyorken) kafamı bilgisayara vurup parçalamak geliyor içimden. ve ben de çekip gitmek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim bende bilg. mühendisligi okuyorum ama erasmus ögrencilerinden duyduguma göre Türkiyede daha basitmis, ama dedigin gibi bende pisman oldum bir ara bu bölümü sectigim icin, ama seviyorum aslinda.
      Kodlar yazarken klavyeye kafami vurdugum cok oldu. Muhakkak fikir alis verisinde bulunanlim. sudurulmaz@gmail.com ;)

      Sil