6/12/2012

Olmazsa olmazlarım var benim


Olmazsa olmazlarım var benim hayatta.
Olmasada olurlarım olduğu gibi.
Üniversiteye başlarken mesela bundan başka üniversiteye gitmem ben deyip şu an okuduğum üniversiteye yazıldığım gibi.

Olmazsa öleceğimi sandığım adamlar oldu hayatımda. Beni bırakıp giderse, yaşayamam ölürüm dediğim heriflere kıçımla gülüyorum şimdi.
Sarı lacivert kanaryalarım ölürse bir daha başka hayvan sevemem dedim, sonra adını Garip koyduğum ufak serçeyi dost edindim kendime. Kuşlar kanser olurmu? demeyin, Garibide kanserden kaybettim.

Hayvanları sevmeye devam ettim ama alıp sokmadım dört duvar arasına, bir yıkım daha yemek istemedim.
Yanlış fatih tarafından fethedildim demiştim ya, şimdi aklıma geldikçe iyikide olmamış lan seninle.
Gözüm körmüş benim herhalde diyorum.

Şimdi gelelim sana Sebastian. Sevgi emek ister, sabır ister. Senin gibi sakin bir varlık ister. Seninle çok mutluyum, herşeyi zamana bıraktım ama demem o ki sende bırakıp gidersen beni (Allah korusun) gebermem tabiki ama bir daha birini sevmeye gücüm yetmez be adam!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder