7/10/2012

Sinav bana girdi

Evet, dün ya sınav bana girecek yada ben sınava gireceğim demiştim. Dediğim oldu ve sınav bana girdi.
Ah bir gün fazladan olsaydı ben gösterirdim o profesöre gününü ama ne yazıkki zamanım yetmedi.
Bana göre kesinlikle kaldım ama arkadaşlar her zaman ki gibi, 'Dur daha belli değil, belkide gecmissindir' diye beni sınav çıkışı motive etmeye çalıştılar ama nafile. Bence ben bu sınavdan kaldım ve önümüzdeki dönemde tekrar yazmak zorunda kalacağım. Programlama kadar acayip bir ders yok yani.


Bugün ki sınavın bana girdiği yetmiyormuş gibi yarın yine programlama sınavım var. Ne bok yedim lan ben?

2 yorum:

  1. Son cümledeki sorunun cevabı başlıkta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha ha, cok yasa. Hic gülecegim yoktu

      Sil