5/24/2013

Silmeden Yaz - 1

Sevgili Kurgu Roman ve Anarşinin önderlik ettiği bir mim var. Dün Anarşide gördüm.
Silmeden yaz mimi. Yani bir güzel içinizi döküyorsunuz. Aklınızda o an ne varsa klavye tuşlarına basarak onu yazıyorsunuz ve asla ve asla silmiyorsunuz.
Benimde söyleyeceklerim var başlıyorum.
***
Beni takibe alıp sonra takip etmediğim için tekrar takip etmeyi bırakan bloggerleri bir kaşık suda boğasım geliyor. Bir iki hafta içinde yüzlerce okuyucuyu toplayan bloggerlerede gıcığım ayrıca. Çekiliş yapıp insanları bloglarına topluyorlar bir paket yada iki paket hediye edip ondan sonrada böylece okunuyorlar.
Ne anladım bu işten ben? Sen bana ne veriyorsun ki ben seni okuyayım söylesene bana bakalım? Bir iki güzel kıyafet alıp blogta yayinladin diye modacı oldun.
İki ünlü şiir yazdın diye şair oldun.
Bir iki kare güzel fotoğraf paylaştın diye, photoshopla çok iyi alakan olduğu için fotoğrafçı oldun. Gerçekten bu mesleği yapanlara saygın olsun be.

Sözüm meclisten dışarı. Kimse üzerine alınmasın. Ben birini okuyunca samimiyet arıyorum, sadece yazı yazmak için, biraz ünlenmek için blogspotu kullananları yuhluyorum ayol. Aman neden kimse üzerine alınmasın canım, isteyen istediğini alınsın artık bir zahmet.

O kadar değerli arkadaşlar edindim ki burada. O kadar güzel yazılar var ki. Günlük gibi tutulan blogları takip etme sebebim bundan. Çok daha samimi geliyor bana. Katılmıyorum lan çekilişe falan bundan sonra. Zaten bana çıktığı da yok. Çıksada zaten kesin göndermezler. Almanyaya kargo parası verecek baba yiğit aranıyor, hey yavrum hey.

Haydi silmeden yazdım rahatladım ayol ben. Anarşiye selamlar. Kurgu Romana selamlar. Herkesi ayda bir kere silmeden yazmaya davet ediyorum. Gerçekten çok zevkli.

7 yorum:

  1. Sevdim ben bu silmeden yazma işini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim canim benim. Bundan sonra ayda bir kere yapmayi düsünüyorum. Ne güzel tüm icimize attiklarimizi disari vurmak ;)

      Sil
  2. ay bu mimi çook eskiden yapmıştım ve insan çok rahatlıyor silmeden yazınca :)

    YanıtlaSil
  3. Bayağa doluymuşsun arada yazmak gerekiyor demek ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken fark ettim bende dolu oldugumu Anarsi :)

      Sil
  4. Aynı düşüncedeyim ben de. Günce bloglar çok daha samimi ve tatlılar :)

    YanıtlaSil