5/11/2013

Yüz yılda bir görümlük görümce Vol.1

Seval kız kardeşimin en yakın arkadaşı. Sevalin dün düğünü, bir gün önce kınası, Şubat'ta da nikâhı oldu.
Nikah şahidi kız kardesimdi ve Sevalin kız kardeşimi şahit olarak seçmesi kardeşimi hem çok mutlu etti hemde çok değer verdiği için bu günlerde kendi dügünüymüs gibi koşturup durdu.
İdris (damat) iyi bir çocuğa benziyor. Nişanlanmadan önce bir kaç kere akşamları dışarıya çıkmıştık birlikte.
Bir iki gündür twitterden bir görümce hakkında tweet atıyorum. Evet bu görümce Hayriye cadısı. İdrisin kız kardeşi. 26 yaşında gencecik, yarım dünya ;) anladınız ne demek istediğimi. Kendini dünyalar güzeli zanneden ve büyüklerden çok herşeye karışıp örf adetleri çokta biliyormuş gibi tafra yapan bu Hayriye neredeyse son iki gündür elimde kalacaktı. Kendimi bol bol sıktım yani.

Nikah hafta içi olmuştu ve ben üniversitede derslerim olduğu için katılamamıştım. Gelin çiçeğini kız kardeşim yakalamış. Sevalin gönlüne göre vermiş Allah, inşallah sen yakalarsin demiş kardeşime.
Çiçek kardeşimin kucağına düşer düşmez bu Hayriye sen bir koşar adım gel "Ay hiç olmadı, sen neden tuttun çiçeği, ben senden büyüğüm benim tutmam gerekirdi" demiş.
Kardeşim bunu bana evde anlatınca çok gülmüştüm. Aranızda 3 yaş var. O senden 3 yaş büyük ve anladığım kadarı ile evlenme budalası, kendini kesinlikle evde kalmış hissediyor. Kucağına düşecek bir çiçekten medet umuyor boşver demiştim.




Devam edecek ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder