5/12/2013

Dogum günleri

Aposto
Dün akşam sevdiğimin doğum günüydü. Aposto adında bir italyan restoranında yemeğe bulustuk arkadaşları ile. Çok güzel bir yer. Tam çarşının göbeğinde. Üç katlı. 24 kişilik bir gruptuk ve en alt katta bize masa ayırmışlardı. Zaten pazartesi günü ilk defa oraya yemeğe gitmiştik Sebastian ile. Deneme yaptık, hoşumuza gidince de cumartesi günü saat 20:00'ye rezervasyon yaptırdık.
Grup yine harikaydı. Hepsi ile tanıştığım için güzel vakit geçirdik ve saatlerce kahkahalar eksik olmadı masamızdan.
Bu arada iki hafta sonra arkadaşlarının düğününe gidiyoruz Münih'e. Evlenecek çift ile tanışmamıştım daha onlarla da dün akşam tanışma fırsatım oldu.
Gece bire doğru kahvelerimizi ve tatlılarımızı da yedikten sonra evlerimize dağıldık. Şimdi birazdan tekrar Sebastian'a gideceğim çünkü bu gün de ailesi ile kutlayacak. Daha doğrusu teyzeleri, amcaları, halaları pastaya ve kahveye davet etmiş.
Bende bu sabah erkenden kalkıp kahvaltı sorfrasını hazırladım ve anneciğim ile kahvaltı ettim.
Anneler günü de kutlu olsun bu arada. Hadi görüşürüz blogcanlar.

Görsel alintidir

4 yorum:

  1. Nice yıllara efendim kürekçi ile mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar kalabalıkmışsınız,yalnız fotoğraf ilgi çekici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok kalabaliktik uykusuz. Fotografi restoranin internet sitesinden aldim. Cok güzel bir restoran gercekten de.

      Sil