8/04/2012

Mim

Memento sağolsun beni mimlemis. Bende mimlenmeyi seviyorum nedense. İkinci mimlenisim bu benim ve yine memento sayesinde. Evet buyurun sorularla dolu mime:

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

Hayatımı aynı olduğu şekilde yaşamaya devam ederim. Arkadaşlarımla helallesirim, her gece olduğu gibi kardeşimi uykusunda seyreder üzerini örterim. Geceleri yattığımda ellerimi semaya açıp dua ederim. Ve en önemlisi en büyük hayallerimden bir tanesini gerceklestiririm. Hindistana giderim ve Taj Mahali ziyaret ederim.

Fobileriniz , takıntılarınız var mi ? Varsa neler ?

Fobilerim yok aslında. Hiç birseyden kolay kolay korkmam ben. Örümcekleri çok severim mesela. Herkes ciyak ciyak kaçarken, yada onları öldürmeye kalkışırken ben ellerimle alır kurtarırım.
Tek heyecan yaptığım ve hafif korktuğum birşey vardır. Trabzansiz merdivenleri inip çıkmayı sevmem. Çıkarken sorun yok ama inerken korkarım.

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?

Nereye gitti lan bunların hepsi derim herhalde. Ondan sonra ufak bir panik yaparım. Sokak sokak sevdiğim insanları aramaya başlarım sonra. Gerçekten yapayalnız olduğumu idrak ettiğimde ne yaparım, gerçekten de kestiremiyorum.

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ? 

Bir önceki soruda da söylediğim gibi ilk önce Hindistana gitmek isterim ben. Neden bilmiyorum ama bana renkleriyle, yemekleriyle, değişik örf adetleriyle çok büyülü bir ülke olarak geliyor.

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

Hiç öpmedim.

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Annem çok kötü sancılar yaşıyordu. Migdesinde sorun vardı ve kız kardeşimin arkadaşının yanında gaz çıkardı. Çok utanmıştım. Aslında gayet normal birşey. Biz abartıyoruz.

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?

Pride and Prejudice olmasını isterdim. Sebastianın da Mister Darson olmasını isterdim. Böylemi yazılıyordu lan Darson. Neyse ...

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

"Hadi canım, ciddenmi? Hadi kalk gidelim o zaman. Ama beni yine geri ışınla, tamammi?" derim.

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?

Tam su an öyle birşey olsa elimde "Nature One" gidip Sebastianın ne yaptığına bakardım. :)

Ve mimlenenler:
Su Bulut
Lady Cane
morportakal
yueya
Amber Twist
Gözümü kapayip actigim an kadarim
Cips yiyemeyen kiz
andayasananlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder