8/16/2012

Kan çıkacak

Canımı çok fena sıkanlar var. Büyüklük bende kalsın diyip ses çıkarmıyorum. Haftalar öncesinden ramazanın son günü yemeğe gideceğiz diye sözleşmiştik kızlarla. Bir buçuk haftadan beri yok oraya gitmeyelim, yok buraya ben gitmem, yok ben orada yemek yemem diye diye cinlerimi tepeme çıkardılar.

Sonunda bir karara vardık varmasına ama bu seferde kimin gelip gelmeyeceği dert oldu. Benim çok samimi bir arkadaşım var, geçen gün camiide yemekte gördüğümde sende gelmek istermisin, daha tam olarak nereye gideceğimiz belli değil dedim. Vay demez olaydım.

Zarife hanım bana hesap sormaz mı, vay ben neden Ferhundeye haber vermişim. Onlar birbirini sokakta görüyormuşta Ferhunde Zarifeye selam vermiyormuş.
Ferhunde de camiide demişti zaten Zarifenin ona yolda selam vermediğini.

Ya bir kere belki yanlış anlaşılma oldu.Belki selam verdi de sen fark etmedim. Ve ayrıca Ferhunde senden 10 yaş büyük. Küçüklüğünü bilde sen selam ver öyle değilmi Zarife hanım. Kız kardeşimin arkadaşı olmasa ben ona yapacağımı bilirdim ama sustum yani.

Cumartesi günü ya güzelce gidip yemeğimizi yiyip geleceğiz, yada kan çıkacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder