8/10/2012

Günce

Selam blog.
Bir haftadan uzun bir süre evden dışarı çıkmadım. Pazartesi ve salı günü ise gitmemi saymazsak hep evdeydim. Ramazanın getirdiği mahmurluk ile, sabahtan akşama kadar evin içinde birseylerle uğraşarak günlerimi geçirdim. Yoruldum, yattım, kalktım, ütü yaptım, bulaşık yıkadım, kitap okudum, sevgilime mesajlar attım, bol bol blogları okudum ve haftanın bu son gününde bu akşam alman arkadaşlarımla iftara bulusacagim için çok mutluyum. Bir kaç gün daha evden çıkmasaydım kafayı siyirirdim herhalde. Alman arkadaşlarımla alışkanlık haline getirdik, ayda bir kere bir cafede buluşup yemek yiyip, kahve içip, sohbet ediyoruz.
Bu ayda ramazana denk geldiği için sağolsunlar benim için geç saatte buluşmak için anlaştılar. "Biz yeriz içeriz, Su bakar çok ayıp olur en iyisi o gün iftar vaktinde buluşmak", dediler.
Böyle anlayışlı insanlarda var blogcum. Yeri geldiğinde bir türkten daha çok saygı gösteren almanlar var canım.

Yani demem o ki, ben bugün Almanya saati ile 21:03'da alman arkadaşlarımla iftar açıyor olacağım ...

Sevgiyle kalın

Su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder