8/03/2012

Bir elli kesir küsür

İnsanın aklında o kadar ilginç şeyler kalıyor ki ... Bazen aklınızda bulunduğunu bile idrak edemiyorsunuz. Yıllar sonra bir anda bir olay yüzünden bilinç altınızdan çıkıyor ortaya ve siz bunu hatırladığınıza şaşırıyorsunuz.

İşte geçen gün ilk defa aklıma geldi seni ilk görüşüm ey sevgili. Tam tamına beş buçuk yıl olmuş. Dile kolay, beş buçuk yıl çok uzun bir süre aslında. Ama o an aklıma kazınmış işte. Aklıma gelince gülümsedim bir an.

Tatilden sonra üniversitenin ilk günüydü. Yeni dönem bilgisayar mühendisleri gelmişti ve bizde kapıda H. ile duruyorduk. İçeriye yeni öğrenciler koşturup duruyordu. Bilgi edinmek için anfide toplanacaklardı.
Sonra sen girdin içeri, hızlı adımlarla anfiye koştururken bana çarptın. Sırt çantanın yanında bulunan su şişesi yere düştü. Eğildim kaldırdım ve sen bana çarptığın halde senden özür diledim. Yüzüme baktın ve hiç birşey demeden yoluna devam ettin.

H.'ya döndüm ve: "Oha lan, çocuk ammada uzun ha." dedim.

Kim bilebilirdi ki bir elli kesir kusur boyumla bir gün bu iki metre uzunluğunda olan adamın benim sevgilim olacağını ...

1 yorum: