9/07/2012

MiM

Pelinin Evrenin'de gördüm, oda Melodramdan görmüs. Sanirim Melodram kafayi yemis ve cok ilgin bir Mim cikmis ortaya :) Isteyen herkeste katilsin demis. Geri kalmayayim bari.

Buyurun ...

Günün nasıl geçti?
Günüm güzel geçti. Saati 10'a kurduğum halde kendiliğimden 8'de uyandım. Evde biraz oyalandıktan sonra bu gün boş günüm olduğundan annemle mutfak alışverişi için çarşıya gittik. Oradan döndüğümde hemen evimizin yanında kuaför dükkânı olan arkadaşım Fadime'nin yanına gitti ve öğle paydosunu onunla geçirdim. Lahmacun yedik, oh mis.

İsim vermeden bahset
Kendisini pek fazla tanımıyorum ama severek okuyorum. Makyaj bloglarindan gina geldiği için, onun blogu doğal olduğu için seviyorum.

Bugün kendin için ne yaptın?
Çarşıdan nektarin aldım. Deminde oturdum 3 tanesini kütür kütür yedim vallahi.

Twitter Ana sayfanı aç, gözüne ilk takılan?

bir of çekip Allah deriz dünya susar biz söyleriz diğerleri sadece sevebilir ama bizse uğruna ölebiliriz..

Düşün ki o bunu okuyacak
Bir gün gelecek ve sana bu sayfanın kime ait olduğunu açıklayacağım. Seninle olan tüm düşüncelerimi, tüm korkularımı, tüm sevgimi zaman zaman burada anlattığımı söyleyeceğim sana ve biliyorum ki, bunu öğrendiğin zaman hepsini almancaya cevirmemi isteyeceksin :)

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler?
$u an hali hazırda yok 
  
Klavye'ye bakmadan bir şeyler yaz
Bilgisayar mühendisiyim canım ben zaten yıllardır klavyeye bakmadan yazıyorum. Klavyeye bakarak yazsak şirkete almazlar bizi zaten ;) 

Bir cümle düşün, sonra kelimenin yerlerini değiştirerek yaz
Benim haketmedin sen dostlugumu 

Ctrl + V yap
Ctrl + V yap
      

Eğlendim vallahi. İyi oldu bu :) İsteyen aynen benim gibi kendi kendini mimlenmis saysın.

Su 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder