9/22/2012

Cumartesi 22.09.2012

Bu gün babamın çalıştığı iş yerinin yaz şenliği vardı. Evet geç kalmış olsalarda yaz şenliği yaptılar. Babamda altıncı ayda daha yeni iş yerine başladığı için, kendimizi gösterelim, millet ailesini görsün baabinda kalktık cümleten gittik. Oturduk iki saat ve kahve içtik, pasta yedik. Gelen geçenleri seyrettik. Yaz şenliği aslında özel bir şirketin kulübü olan bir alandaydi ve etrafta mangal yakma yerleri vardı ve golf oynama yeri, voleybol sahası vs. vs.

Babam şirkete daha yeni girdiğinden bir kaçını tanıyor ve aslında benim babam tır şoförü ve gelenlerin arasında ufak minibüs kullananlar var olduğundan, babam çoğunu tanımıyordu.


Hep birlikte yemek yenicek falan demişlerdi ama biz 2 saat sonra sıkılmaya başladığımızdan dolayı, yemek yenmeden kalktık. Zaten şimdi mangal yakacaklardı ve mangalda tüm etler karışık olacaktı(domuz eti ve sığır) ve biz yiyemeyecektik. Migdemiz kaldirmayacakti.

Herkesle vedalaştıktan sonra ayrıldık ve bir çin lokantasında makarna yedikten sonra eve döndük.

Bu arada gidip Media Markt'ta iPhone 5'e baktım ve açıkçası beklediğimden de iyi. Ben daha uzun diye kullanılmaz diyordum ama hiç fark edilmiyor uzunluğu bile. Neyse hoşuma gitti fakat şimdiki kontratim gelecek senenin Nisan ayına kadar devam ettiği için, o zamana kadar yeni bir telefon almayı düşünmüyorum.

Böylelikle bir günü daha bitirmiş durumdayım. Yarın sabahın köründe kalkıp pazara satış yapmaya gideceğim. Yarın akşam eve döndüğümde yorgunluktan yazamam belki. Hadi şimdilik bye.

© Su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder