9/08/2012

Cumartesi 08.09.2012

An itibarı ile yemek masasından bildiriyorum blog.

Bugün güne harika başladım. Biraz daha uyumak isterdim ama komşu telefonla uyandırdı sağ olsun. Evdekiler de çarşıda olduklarından dolayı telefona çıkmak bana düştü.

Dün temizliği alış verisi falan hallettigimden dolayı bugün evde sanki 'olağan üstü tembellik hali' ilan edilmiş gibi.
Ailecek kahvaltımızı ettikten sonra herkes bir yerlere dağıldı. Kardeşimin geçmiş doğum gününü bu gece arkadaşlarla kultayacagimiz için kardeşim uykusuz kalmamak için biraz daha uzandı.
Annem koltukta yeşil cam keyfi yapıyor.
Babamda karşı koltukta güzellik uykusuna yattı.

Matbaadan maaşım gelmedi, ben bu akşam nasıl egleneceğim para olmadan diye kara kara düşünürken, kardeşim bana borç vereceğini söylemişti. Benim yinede içim rahat etmemişti ama 'peki' demiştim.

Şimdi internetten banka hesabıma baktımda, nasıl olmuşsa matbaadan olan maaşımı pazartesi beklerken dün hesabıma yatmış :) Yani demem o ki,

'Bu akşam eğlenelim sabaha kadar' hihi hoho yani.

Buda benim size cumartesi saçmalığım. Kalın sağlıcakla

Su

2 yorum:

  1. acaba şu an o maaşı nerlerde harcıyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrahcim paralari nerede yedigimi ögrenmek istiyorsan pazar günün yazisini oku ;)

      Sil