9/07/2012

Sigara

Sigara denilen şey çok iğrenç birşey aslında. Ben yıllardır sigara kullanıyorum fakat tam içici değilim dersek doğru olur. Annemle zamanın da pisti olduğumuzdan dolayı evde sigara içmiyorum mesela asla. Yada düğünlerde, gezmelerde yani ailemin yanımda olduğu her yerde, kızlar tuvalete sigara içmeye kaçarken ben sakin sessiz oturuyorum annemin babamın yanında.
Ramazan boyunca neredeyse hiç içmedim diyebilirim. Sigara kullanan arkadaşlarım yanımda olunca daha çok içiyorum, bu gayet normal. Gelsin çaylar, gitsin kahvler yanına da sigara.
Ama ben bir karar verdim. Şu an paketimde 5 sigara kalmış. Yarın akşam kardeşimin doğum gününü kutlayacağız. Yemek yedikten sonra bir kulüpte eğleneceğiz. O arada bu beş sigaramı da içtikten sonra artık içmemeyi düşünüyorum. Umarım bu sefer kendime verdiğim sözde dururum.

Hadi öptüm sizi


Dipnot: Bu arada Sebastian duyarsa bunu gebertecek beni. Onunla geçen sene birlestigimizde 'tamam bıraktım' demiştim. O günden beri gizli saklı içiyorum. Çok ayıp çok  :/

Su

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder