9/07/2012

Pezo Engin

Ben size Enginin hikayesini anlatacaktım değil mi? Hani su karısını 24 yıllık evliliğinden sonra aldatan pezevenk Enginin.

Evet Engin bizim kasabanın sevilen komşu oğullarından biriydi. Çok güzel ela gözlü bir karısı vardı ve iki tane dünyalar güzeli çocuğu. Bir kızı vardı birde oğlu.
Enginin bir eli yağda, bir eli balda büyümüştü. Elektrikçi Hüsamettinin oğluydu ve durumları her zaman gayet çok iyiydi.
Kamuranla evlendiğinde 22 yaşındaydı Engin ve dünyalar güzeli Kerimeyi Türkiyeden gelin getirmişti. Mutlu bir evlilikleri vardı. inşaat şirketi kurmuştu Engin, orda burda badana boya yapıyor ekmek parasını çıkarıyordu.

Bir gün yine bir inşaat için anlaştığı bir türk ailesinin evinin dış duvarlarını boyayacakdi. Güzel bir paraya anlasmislardi ve her gün inşaat işçilerini kontrol etmek için gidip geliyordu. Patrondu sonuçta, istediği zaman giderdi, istemediği zaman gitmezdi Engin.
Sonra nasıl olduysa badana boya yapılan evin hanımı ile fingirdesmeye başladı Engin. Klasik bir aldatma hikayesi başladı. Sitare oynak bir kadındı ve Engini baştan çıkarmayı bir çırpıda becermisti. Kerime hemen anladı kocasının bir haltlar ettiğini ama çocukları uğruna sustu. Sineye çekti.

Sitarenin kocası boynuzlanmayi kabul etmedi ama, Sitareyi a*ından bıçakladı. Orası ile ona ihanet ettiği için. Hapise girdi ve Engin taşı tarağı toplayıp ortalıktan kayboldu.
Sonradan duyduğumuza göre Sitarenin kocası eli kanlı azılı bir adammış. Engini de çıkınca öldüreceğim diye naralar atıyormuş hapishaneden.
Enginde Sitareyi ve Sitarenin iki çocuğunu alıp İspanyaya yerleşti.

Geriye gözü yaşlı, iki çocuklu Kerime kaldı ... Oturdukları evin borcunu, inşaat şirketinin borcunu giderken Kerimenin başına yıktı pezevenk Engin. İflas bayrağı çekti. Karı koca oldukları içinde zamanın da Kerimede imza attığı için devlet şimdi Kerimeden alıyor herşeyin parasını. Engin İspanyada yaşıyor ... Sitare ile çok mutlu ve bir çocukları oldu.

Ben tüm bunları Enginin kızından biliyorum. Çünkü Enginin kızı benim can dostum. Yıllardır babasına olan kinini dinliyorum. Nefret ediyorum Engin amcadan, üzülüyorum gözü yaşlı Kerime teyzeye.

Geçenlerde Engin amca beni Facebook'tan eklemiş. S.kt.r pezevenk, seni mi kabul ederim ben?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder