9/28/2012

MiM

Entelektüel Karslinin blogunda gördüm. Hoşuma giden bir mim oldu. Gerçi o mimlere pek cevap vermeyi sevmiyor ama, onada ilginç gelmiş olacak ki katılmış mime.
Bende izniniz ile mime katılıyorum ve birazdan mimleneceksiniz ;)



Yemek olsan ne yemeği olurdun?
Annemin en çok sevdiğim yemekleri arasında. Tavuk suyuna pişirilmiş pilav olurdum. Üzerine de yoğurt döküldüğünde tadimdan yenmezdi, oh mis.
 
Müzik aleti olsan hangisi olurdun?
Çok ilginç bir soru. Ama kanun olmak isterdim herhalde. O kadar narin ve ince.

Araba olsan hangisi olurdun?
Üzerinde 'Şehit ailelerine bedava' yazan o güzel sarı taksilerden olmak isterdim.

Aylardan hangisi olurdun?
Doğduğum ay Mayıs olurdum. Yavaş yavaş soğukların bittiği, yağmurların biraz bol olduğu ama yinede yaz aylarının habercisi olurdum.
 

Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
Pezevenk kundurası demiş Emrah, gerçi onun ne olduğunu bilmiyorum ama ben Chuks olurdum ya. Rahat kızların, topukla benim gibi ugrasamayanlarin ayaklarında dolanirdim.

Kıyafet olsan hangisi olurdun?
Siyah saten elbise olurdum. Giyinildigim zaman çok ağır fakat mağrur dururdum.

Renk olsan hangisi olurdum?
Hiç düşünmeden tabiki yeşil.

Hayvan olsan hangisi olurdun?
Sincap olmak isterdim. Çok şekerler ya.

Şuan okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?
Su an Elif Şafak'in Bit Palas adlı romanını okuyorum. Ama almanca olduğundan dolayı 137. sayfada ne var yazmayacağım şimdi.

Hangi insanoğullarını " mim" liyorsun?
Bayan Kuş, Patrick Pat, Barikanın Kuyusu, Su Bulut, Can Yılmaz, Gülçin Çömen, Superince Parlak, Melodram, Sevdanın Dünyası 
   
 

1 yorum: