11/06/2012

Ararsin bulamazsin Vol.2

Vol.1

Ay taktım ben bu istatistiklere. Her gün neredeyse bakıyorum ama son iki gündür gerçekten çok ilginç geldi bana. Artık bol bol istatistik yazısı okuyacaksınız, yada okumayacaksınız ... siz bilirsiniz.
Sonuçta ben bunları yazarken çok eğleniyorum.

3 kişi google'i sormuş: aşk engel tanımaz yazısı
Evet canım, bencede aşk engel tanımaz. Google'de bunu biliyor ki, Su'yun aşkıda engel tanımıyor, ahanda otur oku Su'yun hikayesini dedi herhalde :)

1 kişi google sormuş: bacak arası
Vay, en sevdiğim yazılarımdan bir tanesi benim.
Okumak istersen tık.
Ama çok merak ettim, ne arıyorsun kuzum bacak aranda?
Google terbiyesizmisin oğlum sen, bacak arası diyince bana yönlendiriyorsun.
Hiç yakışmadı ama.

2 yorum:

  1. senin yazılarının hepsini çok seviyorum
    zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil