11/30/2012

Ya topçuya, yada popçuya

Aralık ayına girmeye bir kaç saat kala geleneksel noel yemekleri de başlamış bulunmakta.
Her sene adettir burada, iş yeri ile, arkadaş ortamı ile, mensup olduğun dernekler ile muhakkak bir noel yemeğine gidersin.
Hangi cuma, cumartesine hangi yemeği sıkıştıracağını şaşırırsın ve bir bakmışsın ki yeni yıl gelmiş ve yeni yılda nereye gideceğiz telaşesi başlamış.

Ben yarın akşam geleneksel noel yemeklerini sevdiğimin mensup olduğu tamburcular derneği ile açacağım.
Evet, benim sevdiğim oturduğu şehirin tambur derneğinin başkanı ve tambur çalıyor. Genellikle de burada karneval olduğunda bir çok yerde gösterileri oluyor. Ne demişler kızı boş bırakırsan ya topçuya, ya popçuya hi hi. Bende tamburcuyu buldum.

Her salı akşamı tamburcular ile buluşup prova yapıyorlar ve her sene aralık ayında noel yemeği düzenliyorlarmış. 15 yıldır bu yemeklere her zaman yalnız katılmış, geri kalan insanlar ya eşleri ile yada kız ve erkek arkadaşları ile gelmiş.
Bu sene ilk defa yanında sevdiği insan olarak tamburcuların noel yemeğine katılacağım için bir heyecanlı, en sonunda bir senedir bir şekilde haberder olduğum tamburcular ile tanışacağım içinde ayrı bir heyecanlıyım efendim.

Önceden rezervasyon yaptırdıkları bir italyan restoranında yemek yiyeceğiz hep birlikte. Herşeyin tıkırında gitmesi için Email ile davete eşlik edip etmeyeceğimizi bildirmiş, hatta ekledikleri menü kartından da yemeğimizi seçmiş bulunuyoruz.
Yarın akşam restorana vardığımızda herşey pürüzsüz bir şekilde olacak ve siparişlerimiz önceden belirlendiği için, herkes birlikte yemek yiyecek. Birtek içeceğimizi ısmarlayacakmışız.
Bakalım, bakalım neler olacak.

Not: Ya topçuya, ya popçuya başlığını okuduğunuzda nasıl bir yazı beklediğinizi de ayrı bir merak ediyorum ;)

2 yorum:

  1. başlık bence ya popçuya ta topçuyaydı ben tamburcuya vardım şeklinde olsaymış keşke :)

    http://raspberriescupcakes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, cok haklisin buda güzel bir fikir. Bazen baslik bulmakta cok zorlaniyorum ya :(

      Sil