11/09/2012

Sıçan yaranıyor


Dünkü yazımdan sonra setekinse adlı okuyucumdan bir kere daha yazılarımı sansürlemem gerektiği yorumunu aldım. Bir bayana yakıştıramıyorlar küfürü ve argoyu. Bende pek kullanmıyorum zaten ama yeri geldiğinde küfürümü de basarım, siktiri de çekerim.
Milletçe çok rahatsız oluyoruz canım küfür edenlerden, ama gel gör ki istatistiklere göre argo kullandığım, küfür kullandığım yazılar en çok okunan yazılarım.
Bu ne kadar acı degilmi?
Kendi kendimizi kandırmayalım arkadaşlar, her zaman böyleydi, böyle devam edecek.

Sıçan yaranıyor.

Resim alintidir

2 yorum:

  1. Bence yazılarında dikkat çekmesi gereken argodan küfürden ziyade anlatılmak istenendir ve sende istesen küfürsüzde anlatabilirsin, insanlar küfürlü konuşan bir erkeğe ve özellikle bir kadına daha farklı bir gözle bakıyorlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam anladim artik. Yavas yavas sinirleniyorum gercektende. Kusura bakma istedigim gibi yaziyorum, icimden nasil geliyorsa öyle yazmaya devam edecegim.

      Sil