11/19/2012

Erkek Dedikodusu

Kaynak -->


Erkek Dedikodusu Kitabı Arka Kapak
Kitabın karakterleri Derin ve Pera, birbirini tanımayan, bir arkadaşlarının düğününde “bekârlar masası”nda tanışan iki genç kızdır. Derin ve Pera’nın sırlarını, güldüklerini, ağladıklarını okurken çok eğleneceksiniz. Her türlü dedikodunun döndüğü bu masada bakalım neler anlatılacak?
French Oje hiç sektirmeden, yıllarca okuyucularına ” erkekler ölsün” deyip durdu. T.B., yıllarca nişanlısından kendisine “o beni prenses peri sannıyooo” şarkısını gönderdi durdu. Bütün kızların kendi aralarında konuştukları erkek dedikodularını kitapta topladılar. Twitter’da da @french_oje ve @tugce_tb nickleriyle tanınan ikili, kendilerini yılların blogger’ı olarak tanımlıyorlar. Okuyucuları 10 yıllık ilişkisinden ayrılan T.B ve yalnızlar prensesi French Oje’yi de dinlemeyi çok seviyor.

***

Türkiyeden bloggerleri takip etmeye başladıktan sonra bir kaç bloggerın kitabının da bulunduğunu öğrenmiş oldum. Bu benim gerçekten de çok ilgimi çekti ve dizüstü edebiyatından çıkan kitaplardan iki tanesini uzun süre aradıktan sonra Frankfurttaki Türk Kitapevinden bulup aldım. Kitapların birincisi 'Erkek Dedikodusu'. Diğeri de 'Erkek Dedikodusu 2'. İlkini okudum ve dün akşam bitirdim. Vikitaba bakılırsa dokuz günün içinde okumuşum. Bir bloggerın kitabı diye ilgimi çeken bu kitabı okumak çok zevkliydi.
Erkek dedikodusu iki bekar kızın arkadaşlarının düğünlerinde bekar masasına düşmesi ile başlıyor. Kızlar birbirlerini o kadar çok seviyor, tüm akşam o kadar çok dedikodu yapıyorlar ki, ömür boyu bir dostluk başlıyor.
Sonra Pera ile Derin'in maceraları başlıyor ve bu maceraları arasında eskiden yaşadıkları ilişkileri masa üstüne yatırıp, neyin tekrarının olup olmadığını anlatmaları harika.
Kitabın kimi yerinde kendi ilişkilerinizden, daha doğrusu yaşadığınız flörtlerden parçalar bulabiliyorsunuz.

Erkekler okumasın. Yok yok, okusunda odun olmaktan vazgeçsinler :)

2 yorum:

  1. okumayı durmadan ertelediğim ama bi gün mutlaka okuyacağım kitap,hatırlattığın çok iyi oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi. Ben sevdim. Ikincisi de elimde, bakalim ne zaman okuyacagim :)

      Sil