5/01/2014

Gitmis güzelim Bloglar

Dün neredeyse 45 dakika bloglar ile ugrastim. Malum GFC ile takibe aldigimiz bloglarin yazilarini ana panelde görüyoruz.
Bir ara bakacaktim firsatim olmadi, dün baktim hallettim sayilir.
Bir cok blog ya kapanmis, yada hacklenmis. Adresler öyle duruyor.
Tek tek gezdim hepsini. Ayarlardan "bu blogu takip etmeyi birak" tusuna bastim, bastim, bastim.
Blogunu kapatanlar "gidiyorum" notu, hacklenenler de "ben artik baska bir adresteyim" diye bir yazi yazsa bildirse keske.
Biliyorum bu cok zor ama benim böyle takintilarim var.
Okumadigim bloglari da bu arada takipten cikaracagim herhalde. Ayip oluyor. Yorum birakmak istiyorum herkese.

12 yorum:

  1. gfc ne bilmiyorum ama bende sonunda bloglovin midir nedir oraya kaydoldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GFC hani yanda bu siteye katilin tusu oluyor ya, yazilara abone oluyorsun ona deniyor canim. Blogger.com a girdigin zamanda bloga yazi yazdigin bölümün altinda bu sefer GFC ile üye oldugun bloglarin yazilarini görebiliyorsun. Ama Bloglovin de cok kullanisli. Takip etmek istedigin bloglari hemen ekleyebiliyorsun oraya.

      Sil
  2. Bahar temizliği iyidir. ;)

    YanıtlaSil
  3. Terk-i diyar eden çok sebepler farklı yöntemler aynı. Bende de aynı durum var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz Atmaca;
      o zaman sende bir temizlik yap. Ugrasmak istemiyorsan da anlarim. Gercekten fuzuli zaman kaybi aslinda benim yaptigim ama napalim, takinti olunca :)

      Sil
  4. Ya gidiyorsan bir veda et bari değil mi ama. O kadar insanla belli bir dönem de olsa diyalog halindesindir. Bazı kişiler ailesinin, arkadaşlarının haberi olmasından dolayı blgu kapatıyor ilginçtir. Ya da başka nedenlerden dolayı, fakat veda etse iyi olur benim fikrim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile ve arkadaslar isin icine giriyorsa bir sey diyemiyorum cünkü ayni durum benim basimda da vardi biliyorsun o yüzden buradayim. Ama senin dedigin gibi giderken bir veda yazisi olsa hicte fena olmayacak.

      Sil
  5. Eyvah eyvahhh
    Hacklenmeyi düşünemiyorum bile!
    Nasıl toplarız tüm yazıları, görselleri :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Rimel;
      aslinda tüm yazilari bir de bilgisayar da biriktirmeli. Görsellere gelince ben genellikle kullandigim/cektigim güzel fotograflari yaptiriyorum sonra bir de onlari kartpostal yapiyorum. Sevgiler.

      Sil
  6. benim gibi düşününenler varmış demekki :) yalnız olmadığıma sevindim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atahan ile Hayat,
      evet ya cok üzüldüm bazi bloglarin kapanmasina.

      Sil