5/03/2014

Ay Bunaldim

Almanya'da saat su an 16:01 yani canım Türkiyemde 17:01. Aramızda sadece bir saat var evet blogger.
Ama benim salterler şimdiden attı.
Bazı haftasonları sanki benim için yapılmamış.
Sabah erkenden uyandım. Kalktım. Annem ile babamla kahvaltı ettik. Kardeşim dün gece evde yoktu, bu akşam ancak gelir.
Bu aralar tezini yazdığı için genellikle haftasonlarini üniversitede atölyede geçiriyor. Aslında yasak ama tüm gece ders yaptıkları için, bir de haftasonu güvenlikten başka kimsenin olmadığı için sorun çıkmıyor.
Neyse bu gün benim için çok sıkıcı geçiyor. Evi temizledim. Paspas yaptım. Toz aldım. Akşamdan kalan tencereleri kücülttüm. Dün yetistiremedigim günlüğümü yazdım.
Tumblr'da dolandım. Şimdi ne yapsam diye düşünüyorum.
Tartiye çıktım yarım kilo daha gitmiş. Sebze ve meyvenin gözüne verdim. Makarna yemiyorum beş gündür.
Kendine kocaman kazan ile salata yaptım. Ton balığı koyacaktım içine evde ton balığı yokmuş, bende başka balık kullandım.
Neyse bu gün benim için çok sıkıcı geçiyor. Evi temizledim. Paspas yaptım. Toz aldım. Akşamdan kalan tencereleri kücülttüm. Don yetistiremedigim günlüğümü yazdım.

Bütün bunları neden yazdığımı da bilmiyorum ama blogger canım sıkılıyor herhalde ondan.
Cep telefonumda oynadığım tarlada da yapacak iş kalmadı. Var mi bu tarla oyununu oynayan?


Kaynak: google




İyi ki bu tarla var da telefon ara ara ötüyor yani yoksa kimsenin aradığı sorduğu yok dermisim. Sheldon'den gelen mesajları saymıyorum tabi ki.
Neyse fazla konuştum. Bu haftasono olmamış. Yenisini yapsınlar.

6 yorum:

  1. Pazar günleri niye var hep merak ederim :)
    Her pazar hava kasvetli olur ya ..
    Sims var bak o çok güzel ama tarla oyunu değil ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün dünden beter sanki. Simsi biliyorum da sevmiyorum pek. Kardesim oynardi daha kücükken.

      Sil
    2. Şirinlerin oyunu da vardı adını hatırlayamadım şimdi onda da ev var tarla var ;)

      Sil
    3. Dogru. Sirinler de telefonumda var. Öldüler kesin :)

      Sil
  2. haha :d bazen oluyor öyle, kitap oku bol bol çok sıkılınca :D yada son ses müzik aç dans et

    YanıtlaSil