5/06/2014

Kanatlar

Bir hikaye yazacaktim.
Kagit kalem bulamadim.
Hikaye uctu gitti.
Kanatlarindan tutamadim.
Otobüste oturmak icin yer kapma cabam sadece biraz daha kitap okumak icin.
Ayakta okuyamiyorum cünkü.
Otobüs saatlerini de degistirmisler.
Biraz gecikmem ondan.
Bir kahve bile alamadim kendime.
Asabimiyim bu yüzden?
Sanirim hayir.
Bazi aliskanliklar sadece zamanlamadan ibaret.
Evde hic kahve icmeyen ben,
disariya cikinca bir fincan ister durur gönlüm.

Bir hikaye yazacaktim.
Kagit kalem bulamadim.
Hikaye uctu gitti.
Kanatlarindan tutamadim.


5 yorum:

  1. Ne güzel yazıyorsun sen her biri ayrı güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol bitanem. Motivasyon oluyor böyle seyler bana. Tesekkür ederim.

      Sil
  2. hikaye uçup gitmiş ama yerine ne güzel satırlar bırakmış..

    YanıtlaSil
  3. İlham meleği hep sağ yanında olsun kuzucum.. ;)) Uçmasınlar ki bize bol bol anlat ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden yorum almak ne güzel soydas. Kayboldun bir ara ortadan.

      Sil