5/16/2014

Kabuslar

Kabuslar görüyorum.
Dün gece Sebo ile sinavdayiz. O her ne hikmetse bana sinav kagidini vermek istiyor. O veriyor, ben geri itiyorum. O yine bana dogru itiyor, ben geri itiyorum.
Sonunda ikimiz de yakalaniyoruz.
Sonradan fark ediyorum aslinda Sebo'nun bu sinavi coktan gectigini ama bana yardim etmek icin bir sekilde sinava girdigini.
Uyandim.
Bir daha uyuyamadim.

Evvel ki gece diger kabus:
Sebo'yu aileme tanistiriyorum. Annem ilk önce tamam gelsin tanisalim diyor.
Sonra Sebo bize yemege geliyor.
Annem Sebo'yu yerin dibine sokup cikariyor.
Bu iliskinin asla olmayacagini söylüyor.
Cocugu evden kovuyor.
Ben ardindan gidiyorum.
Birden yerin altindayiz.
Her sey üzerimize cöküyor.
Soma'da yasanilanlarin etkisi ile yerin dibine girip yerin üzerimize cökmesini gördüm rüyamda.
Bir yandan icimde ki tüm korkular ortaya cikti farkindayim.

Bu gün Sebo'nun mezuniyet töreni var.
Buna bile sevinemedim ben bu rüyalardan sonra.
Basim allak bullak.


2 yorum:

  1. Gün içinde yaşadıklarımız rüyaları çok etkiliyor gerçekten
    İçimde bir sıkıntı sanki zor nefes alıyorum
    Haliyle gece rüyaları da etkiliyor. .
    Canın sıkkın biliyorum. Ama bu güzel gününde de zorla biraz kendini rüyaydı de içinden :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yapacagim birtanem. Cok tesekkür ederim anlayisin icin.

      Sil