5/03/2014

Kisa Kisa Vol.6

* Sessiz sakın öylece dur orada. Bana beni anımsatıyorsun.

* Sevgiliden gelen gül aromali seker

*Bir sarap bardagi ne kadar hos duruyor degil mi nehire nazir.

*Gecen Pazar ne güzel 2 bölüm Doctor Who seyrettim

*Ren nehri kenarinda gezmelere gittim




* Posta kutusunda 3 mektup, ücüde babama. Yok olmaz böyle. Gerci hepsi para istiyor. Babamin degimi ile “herkes anami soruyor, babami soran yok.”

* Postcrossing’e üyeyim diye bir arkadasim “ne kadar bos isler ile ugrsiyorsun” demisti bana. Ne kadar zoruma gitmisti lan.

*O arkadasim aklima gelince sinirlendim de ben simdi. Iki aydir ugramadigim Postcrossing sitesinden sekiz adres aldim. Simdi Pazartesi gidip 8 kartpostal alacagim ve gönderecegim dünyanin bilimum her yerine.

Bu arda bu gün bence pazar kilikli bir cumartesi.

Not: Bu bir nevi Fotograf günlügü ve ani cildirmalarimin güncesidir efendim. 




Kisa Kisa Vol.5

9 yorum:

  1. İşte en çook sevdiklerim geldi yine :))
    Bayılıyorum ki ben bunlara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen fotograf cekmiyormusun Seyma?

      Sil
    2. Kırk yılda bir :)
      Ama fotoğraflara bakmayı daha çok severim :))

      Sil
    3. O zaman sorun yok :)

      Sil
  2. neden boş muş ki? o neyle uğraşıyormuş, dolu olan neymiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarin öbür gün düzgün bir ise girince böyle seylere vaktim olmazmis. Bilmiyor ki insan sevdigi seyler icin her zaman vakit bulabilir. Sinir iste.

      Sil
    2. hayır öyle olsa bile, işe girince düşünürsün o kısmı, şu an işe gitmediğin ve vakit bulduğun için yapıyorsun zaten. heves kırmayı ne çok seven insan var bee :/

      Sil
  3. Kendileri nasıl dolu zaman geçiriyorlarmış sorsaydın bi. Böyle insanlara sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle insanlar digerlerinin heveslerini kursaginda birakmaya bire bir Özlem.

      Sil