5/13/2014

Yaziyor

Cesitli gazetelerden cesitli sayfalar ile doldu masam. Sebo bey Almanya'nin en iyi bilgisayar mühendisi secildiginden beri tüm gazeteler pesinde. Herkes röportaj yapmak istiyor onunla. Ilk önce okudugumuz üniversitenin adi gectigi icin profesörler de muhakkak röportaj vermesini istedi. Sonra bir röportaj ile kalmadi. Oturdugu sehrin yerel gazetesi, diger üniversitelerin yan kollari vs. Bense bu adam ile iki haftadir kendime göre dalga gecmekteyim. "Meshur oldun haberin yok. Meshur bir adam ile birlikteyim. Dur sen, haftaya diger röportajini da ver, imza dagitmaya basla beni tanimazsin da."
Gülümsüyor. En cok bu yanimi seviyor benim herhalde. Biraz deli dolu olmami.
Pazar günü dogum günüydü. Ögleden sonra tüm ailesini davet etmisti. Iki amca, bir hala, babaanne, dede, anneanne, bir teyze ve hepsinin esleri ve cocuklari. 15 kisi olduk galiba. Tam saymadim. 4 pasta vardi sofrada.
Biraz cay, biraz kahve. Bir pasta haric tüm pastalari sildik süpürdük. Pasta kötü degildi yanlis anlama, sadece dört pasta gercekten coktu. Plak hikayesini anlattim. Bu sene hediye sorunu yasamadigim icin mutluyum. Aksam yemeginde kuskonmaz corbasi vardi. Cok severim ben. Eskiden kuskonmaz nedir bilmezmisiz. Almanya'ya gelince ögrenmis annem yemegini ve corbasini yapmayi. Bazen bazi hikayelerin dogruluguna inaniyorum. Bir anne karninda bebegini tasirken neyi severek yerse, dogurdugu cocukta bu yiyecegi severek yedigine inaniyor annem. Ben dogmadan önce tanismis kuskonmaz ile ve cok sevmis. Bende seviyorum. Ben iyiyim de kardesimin hali daha beter. Annem kardesime hamileyken bol bol enerji icecegi tüketti. Ici yaniyordu kadinin, buzlu buzlu iciyordu vallahi. Simdi ben igrenerek baktigim tüm enerji iceceklerini kardesim iciyor vallahi. Bu yüzden inaniyorum bu anne karninda alisma meselesine. Nereden nereye geldim yine blog. Ama o kadar cok yazma istegi var ki icimde anlatamam.
Neyse, simdilik bu kadar.

2 yorum:

  1. Çok sevindim ya hep birlikte yıllarınız olsun canım benim :))

    Benim annemde de tam tersi olmuş garip gerçekten :)
    Hamileyken taze fasulyeden tiksinmiş ben çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiksinmek baska da hala yemiyor mu annen?

      Sil