5/19/2012

Dellendirmeyin beni

Babamın bu ani sinirlenmeleri beni deli edecek. Bir gün gelecek ve birbirimizi yiyeceğiz diye çok korkuyorum. Bugün akşam Chelsea-Bayern Münih maçı var ya, bizim odada seyredecekmiş. Vay efendim televizyonun tozunu neden almamışım, benim kadınlıkla hiç bir ilgim yokmuş. Sanane be adam … Bütün gün evde yokum, sabahtan akşama kadar doğru dürüst bir meslek edinmek için üniversitede, hemde sizin beni neredeyse zorla gönderdiğiniz bir bölümde, çabalıyorum. Bir haftasonum var, bu sabah arabanın el freni için sabahın köründe ayağa diktiginiz yetmedi, birde şimdi tozla kafamı bozmayın benim.
Babam çok iyi bir adamdır aslında. Sakin, sessiz ensesine vur lokmasını al dedikleri tiplerden. Ama ben onu çok sevdiğim için bu ani sinirlenmeleri bana daha çok koyuyor. Oda bunun farkında değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder