5/16/2012

Fethi

'Yanlış Fatih tarafından fethedildim' diyordu Sıla bir şarkısında. İste benim hikayemde bundan ibaret. Gözümü sevgi bürüdüğü zamanlarda tamamen farklı bir insan oluyorum ben. Tüm hayallerimi, düşüncelerimi, geleceğe dair tüm planlarımı o insana göre kuruyorum. Kuruyordum! 
Bir anne gibi koruyup sakınıyordum kendi gözümden bile. Sonra bir gün yanlış bir fatih tarafından fethedildi tüm hayallerim, düşüncelerim, ellerim, yüreğim ve bedenim. 
Çok sonraları fark ettim benim ona verdiğim degeri onun bana vermediği. Kısır bir döngünün içine girdim. Ne kalmaya sabrım vardı nede gitmeye gücüm. 
Ve o lanet gün geldi çattı. Kendimi kandırmayı bıraktım. Olmayacak duaya âmin demeyi bıraktım. Kendimden utandım. Arkadaşlarım sayesinde ayaktayım. Teşekkürü bir borç bilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder