12/11/2012

Cem diye biri


Merhaba blog,

günden güne takipçi sayım artmakta ve ben bu senenin başında bu gizli karakteri yaratırken kendi kendime yazarım rahatlarım diye gelmiştim buralara. O günden beri çok güzel arkadaşlıklar edindim, çok sevecen insanlarla tanıştım ve hatta bazıları ile düzenli olarak mailleşmeye başladık.
Her gün yeniden bir göz atıyorum takipçilerime ve onların da blogları varsa, inceliyorum. Takip edeni takip etmek istiyorum, bazen muallakta kalıyorum, takibe almazsam eğer ayıp etmiş olurmuyum diyorum.

Sonra "Sen elma'yi seviyorsun diye, elma da seni sevmek zorunda değil" dizeleri geliyor aklıma ama ben neredeyse tüm okuyucularımı takibe aldım.
Bu gün sabah baktığımda Cem katılmış okuyucularımın arasına. Sayfasını çok beğendim. Çok sade ve okurken gözü yormuyor. Ben genellikle yazı şekline bakarım bir blogu takip etmeden önce. Sonra yazılanları incelerim, benim sevdiğim şeylerle uyuşuyormu diye. Bazende sadece renkler çarpar gözüme ve ben bu blogu takip etmeliyim derim.
Tamamen piskolojime bağlı yani.

Cem kısa ve öz yazılar yazıyor, ki buda bir blogu takip etme kriterlerimden birisi. Son zamanlarda nedense çok uzun yazılardan bıkar oldum. Tabiki zevkle okuduğum blogger arkadaşlarımın uzun yazılarını tenzih ederim.

Evet "Cem diye biri" okuyucularım arasına katılmış. Sizde bir göz atın isterseniz.

2 yorum:

  1. Bende beni takip eden herkesi takip etmeye çalışıyorum ama özellikle alışveriş veya moda bloglarını takip edesim gelmiyo ama dediğin gibi elma seni seviyor diye sende elmayı sevmek zorunda değilsin :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin Pire Kizi. Bende moda ve makyaj bloglarini pek sevmiyorum. Hatta bir ara burada onun hakkinda yazi yazmistim. O kadar coklar ki, kabak tadi verdiler.

      Sil