12/12/2012

Kız dediğin ka$indan belli olur


Hormon bozukluğu diye bir illet var insanları altüst eden. Ben yıllardır hormon bozukluğu yüzünden tedavi görmüş bir insanım. Erkeklerde nasıl bir sorun yaratıyor bilemiyorum ama kadınlarda gerçekten de sinir yıpratıcı.
Gövdenizin belirli yerlerinde aşırı derecede tüylenmeler oluyor. Erkeklik hormonunun çokluğundan kaynaklanıyor.
Kollarimda, yüzümde, ve gövdemin başka yerlerinde tüylenmeler sonucu yıllarca tedavi altında bulundum. Bir sürü ilaç denedim ve son yıllarda en sonunda ayarına girdi hormon bozuklugum. Lazer tedavisi gördükten sonra, tüm tüylerimden arindim. Onun için internette hanımların bıyıkları ile, yada kalın kaşları ile dalga geçen erkeklerden tiksiniyorum. Bir insanın neden tüylü olduğunu, bunun bir hastalık olduğunu düşünmeden yargılamak çok kolay. Kendileri kıllı göğüsleri ile, gömleklerinin ilk üç düğmelerini açarak salına salına dolanırken, bizim göz zevkimizi bozduklarını hiç düşünemiyorlar ama. (Ay pardon, erkek dediğin kıllı olur, degilmi?)

Esmer bir hatun olduğumdan dolayı en çokta yüzümde ve kolumda bulunan tüylerden rahatsız oldum herzaman.
Kalın ka$li bir ufak çocuk, daha sonrasında da genç kız olarak dolandım yıllarca. Annemin "genç kız ka$indan belli olur" tezinden dolayı kaşlarımı aldırmadım ve bir çok insan tarafından alay konusu oldum.

Yaklaşık 5 sene önce kız kardeşim kadar yakın bir insan evlenirken kaşlarımı en sonunda aldırmaya ikna ettim annemi. Kaşlarım alındıktan sonra aynada kendime baktığımda, güzelligimin farkına vardım ve gözlerim doldu.
Düğünde gelin hariç benim kaşlarım söz konusu oldu.
O günden sonra bana "ay sen ne güzel bir kizmissin, vay yavrum ne hoş olmuşsun" diyenler oldu.
Bir zamanlar benimle alay eden erkekler etrafıma dönmeye başladı.
"Sende bir değişiklik var, güzellesmissin, ne yaptın?" soruları ile de karşılaştım. Şimdi bütün bu etrafımda dolanan, bir zamanlar benimle dalga geçip, ruhumda nasıl yaralar açtıklarını fark etmeyen insanların etrafımda bana iltifat etmesi o kadar gülünç geliyor ki, anlatamam.

Hepsine "buyurun sağdan alalım. Orada birbirinizi yağlayın ..." demek istiyorum. Söz verdim küfür etmeyeceğim.

3 yorum:

  1. Bende liseden mezun olurken aldırmıştım ilk kez babam dışında herkes beğenmişti babama göre ise yolunmuş tavuğa dönmüştüm :)) Pişan değilim olsun bi daha yaparım :D :D

    YanıtlaSil
  2. Hiiiç dönüp bakma o etrafında gezinen tilkilere.. :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı bir yazı yine..
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil