12/27/2013

Cümle Tamamlama Mimi

Sevgili Yeliz beni mimlemis. Kendisine tesekkür ediyorum ve verilen cümleleri tamamliyorum. Kalin isaretli yerler verilen cümle baslangiclari gerisi benim tamamladigim yerler.


1. Elimden gelse, zamani geriye alir yaptigim tüm hatalari siler ve yeni yapilacak hatalar icin yer acardim. Hata yaptikca ögrendim hayati ve bana hata yapanlari def ederek.

2. Kendi kendimi kontrol etmekte; ok basariliyimdir. Cok nadir sinirlenirim. Meshur bir lafim vardir benim "Benimle ben istemeden kimse kavga edemez." Gercekten de öyle.

3. Beni en çok kaygılandıran şey,  aileme bir sey olmasi. Verdigim sevginin ve emegin karsiligini görmemem.
 
4. Hayatımın en kötü anı, dedemi kaybettigimizi ögrendigim andi.

5. Yalnızken, bir cay demlerim. Yada bir fincan kahve. Bol bol yazi yazarim. Eski fotograflara bakarim bazen.

6. Nefret ettiğim, kendilerini bir bok zannedip baskalari ile dalga gecenler. Aslinda bir boka yaramadiklarini bildikleri halde, baskalarina laf atarak kendi iclerini rahatlatan insanlar.

7. İşim, Bilgisayar Mühendisligi yüksek lisans son sinif ögrencisiyim. Severek yapacagim isimi biliyorum. Bir cok alanda calisip tecrübe kazandim zaten. 

8. Kadınlar/erkekler, ne bir arada ne de ayri.

9. Hayat, insana her an gülmüyor hemen bir sevgili vermiyor :) Mirkelam'in sarkisi geldi birden aklima.

10. Çocukken, her sey daha güzeldi. Hayat daha kolaydi ve etraf hep bahar ve yemyesildi.
 
11. Başkalarının zayıf tarafı, ile asla dalga gecmem. Sonucta kendi zayif yanlarimiza bakmamiz gerekiyor.

12. Yalan söylemek;  yeri geldiginde ve gercekten gerekli ise kullanilan bir güc bence.

13. Her şey kötü gittiği zaman,  amannnn yaa, buda mi olacakti?

14. Geceleri, uyuyorum canim ne yapacagim :)

15. Başkalarına göre ben, deli bir asik, catlak bir arkadas, dost canlisi ve saf. 

16. Kurtulmak istediğim korku, terk edilecegimi düsünme korkusu

17. Bazen düşünüyorum da, bu kadar uzun süre okumasaydim, simdi ye evlenmis coluk cocuga karismistim lan.

18. En çok utandığım şey,  sokak üstü bagirarak konusanlar. Yabanci bir memlekette yasadigim icin bizim yabancilarin yaptigi zaman yabanciligimdan utaniyorum. 
 
19. Keşke ben, biraz daha atik olsaydim bazi konularda.

20. Anlamıyorum, 
Bazen insanlari gercekten de anlamiyorum.

Severek yaptim ben bu mimi. Pasliyorum yapmadi ise eger Deeptone yapsin. :)

7 yorum:

  1. Ne kadar samimi yanıtlamışsın :) Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mimledigin icin ben sana tesekkür ederim Yeliz'cim

      Sil
  2. ben zaten unutulmuşları oynuyorum dimi... Böööö :) ay ilgi istiyorum alaka istiyorum imdat diyorum aaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni unutmak mümkün mü yavrucum? Cok ayip ettin.

      Sil